Support Chat

Retur produse

1. PENTRU A RETURNA PRODUSE TE RUGAM SA PROCEDEZI ASTFEL:

1.1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele. Unele produse au o politică de retur specifica.

1.2. Parcurge procedura „Retur de marfa” si astepta sa fii contactat de colegii nostri.

1.3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.

1.4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur (de forma RT XXXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele la adresa retur@gohub.ro . Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!

1.5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

 

2. CONDITII GENERALE PENTRU RETURUL PRODUSELOR VANDUTE DE GOHUB

2.1. Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

2.2. Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

2.3. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului și recomandam utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

2.4 Definitia contractului de vanzare: orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

2.5. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

2.6. Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire, interventii neautorizate, lipsa sigiliului, sigiliu deteriorat, etc. In cazul foliilor de protectie, in momentul indepartarii sigiliului se pierde dreptul la retur.

2.7. Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

2.8. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

2.9. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele primite (factura, certificate de garanție, instructiuni de utilizare, etc.) chiar si atunci cand returnarea ii este imputabila furnizorului: produse gresit ambalate, produse gresit livrate sau produse cu defecte de fabricatie.

2.10. Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

2.11. Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.

2.12. Livrarea comenzilor se face prin curier rapid, costul este de 19.00 Lei indiferent de adresa cumparatorului. In cazul de retur, costurile de livrare pentru comenzile expediate la nivel național prin curier rapid nu se ramburseaza.

2.13. Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. De exemplu in cazul foliilor de protectie, consumatorul ar trebui sa poziționeze folia peste ecranul dispozitivului fara a indeparta sigiliul. Astfel, consumatorul isi poate forma o idee despre produsul achizitionat.

2.14.Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii GOHUB.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. GOHUB.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

2.15.Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

a. Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate)

b. Consumabile (acumulatori, baterii, incarcatoare, cartuse imprimanta, folii de protectie)

c. Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate.

d. Extensii de garantii etc.

e. CD-uri desigilate

f. Poti returna anvelopele, jantele, produsele de electrica auto, cele de intretinere & cosmetic auto daca nu le-ai folosit, insotite de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate

g. Casti intraauriculare

h. Saltelele, decoratiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate sau nu au fost indepartate etichetele acestora

i. Asigurarile auto

j. Jucariile produsele pentru copii & bebe si produse pentru gravide se pot returna doar sigilate

k. Cartile care prezinta urme de utilizare

l. Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate (in aceasta categorie intra si sistemele Diaxxa si cele asamblate la cerere)

2.16. Produsele comandate online sau telefonic care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie).

2.17. Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar, pe care trebuie sa il comunicati in momentul parcurgerii procedurii „Retur de marfa”.

2.18. Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la firma de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

2.19. Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea.

2.20. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

2.21. Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza GOHUB SHOP S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin parcurgerea procedurii „Retur de marfa”, procedura descrisa mai jos. Consumatorul are la dispoziţie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a completa formularul de retur. Dupa trimiterea formularului de retur, consumatorul are la dispoziţie 14 zile calendaristice sa trimita produsele inapoi.

a. Obligatiile care revin GOHUB SHOP S.R.L.

Va rambursa contravaloarea produselor in maximum 14 zile calendaristice calculate din momentul in care consumatorul trimite formularul de retur. Suma rambursata nu va include costurile de livrare pentru comenzile expediate la nivel national. Termenul de rambursare este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face exclusiv prin transfer in contul bancar transmis prin parcurgerea procedurii „Retur de marfa”).

b. Obligaţiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate GOHUB SHOP S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

2.22. Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

a. Produsul livrat nu corespunde asteptarilor. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact si documentele care l-au insotit). In acest caz, conform O.U.G. 34/2014, art 14, alin. 2, costurile aferente taxei de livrare pentru retur sunt in responsabilitatea consumatorului.

b. Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

c. Produse livrate/ambalate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. In acest caz, costurile de transport pentru retur sunt suportate de catre noi.

Mentiune:

In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

3. CONDIȚII SPECIFICE PENTRU RETURUL PRODUSELOR VANDUTE SI LIVRATE DE GOHUB

3.1 Conform art. 16, lit. e și f din OUG 34/2014, foliile de protectie sunt exceptate de la retur daca acestea au sigiliul indepartat (chiar si partial).

IMPORTANT! Foliile de protectie au un sigiliu aplicat pe spate. Acest sigiliu permite consumatorului sa testeze folia pe ecranul dispozitivului fara a pierde dreptul la retur. Odata ce sigiliul a fost indepartat de pe folie, chiar și parțial, consumatorul este de acord cu produsul achizitionat si isi asuma responabilitatea ca a citit si ca va respecta instructiunile de montaj. Indepartarea sigiliului (chiar și partial) sau nerespectarea instructiunilor de montaj atrag dupa sine nevandabilitatea produsului si implicit pierderea dreptului la retur. Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.

4. PROCEDURA „RETUR DE MARFA”

1. Autentificati-va in contul dvs. apasand pe link-ul Contul meu.

2. Selectati sectiunea "ISTORIC SI DETALII ALE COMENZILOR".

3. Selectati comanda ce contine produsul / produsele pe care doriti sa le returnati.

4. Selectati produsul / produsele pe care doriti sa le returnati bifand casuta de langa numele acestuia. Aceasta casuta apare doar daca inca nu au trecut cele 14 zile calendaristice de la primirea produsului. In cazul in care au trecut mai mult de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, returul nu se mai poate face, iar casuta pentru selectarea produsului / produselor nu mai apare.

5. In rubrica "RETUR DE MARFA" adaugati o explicatie pentru a intelege mai bine care este motivul returului de marfa si codul IBAN in care doriti sa va rambursam contravaloarea produsului.

6. Odata ce formularul completat va rugam sa apasati butonul "Creati un bon de retur" iar cererea dvs. este trimisa catre noi. Solicitarea apare cu statusul "In asteptarea confirmarii" in sectiunea "RETURNARILE MELE". Veti primi si un e-mail care va anunta acest status.

7. Va rugam frumos sa trimiteti catre noi produsul / produsele pe care doriti sa le returnati. Statusul se va schimba in "In asteptarea pachetului". Veti primi si un e-mail care va anunta acest status.

gohub_retur_de_marfa_exemplu3

8. Cand pachetul va ajunge la noi statusul se va schimba in "Pachetul a fost receptionat". Veti primi si un e-mail care va anunta acest status.

gohub_retur_de_marfa_exemplu4

9.1 In cazul in care returul dumneavoastra este acceptat conform conditiilor generale si specifice pentru returnarea produselor, statusul se va schimba in "Returnare completa". Veti primi si un e-mail care va anunta acest status.

gohub_retur_de_marfa_exemplu5

9.2 In cazul in care returul dumneavoastra NU este acceptat conform conditiilor generale si specifice pentru returnarea produselor, statusul se va schimba in "Returnare anulata". Veti primi si un e-mail care va anunta acest status.

gohub_retur_de_marfa_exemplu6

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la adresa: retur@gohub.ro

Va multumim !

Echipa GOHUB.

retur@gohub.ro