Support Chat

Garantii si service

Ultima actualizare: Iunie 2018

! Trimiteti produse in service doar dupa ce ati completat formularul de service.

1. GARANTIA PRODUSELOR

1.1. Produsele cumparate prin intermediul site-ului GOHUB.ro cu exceptia bunurilor resigilate, sunt noi, in ambalaje originale și beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu modificarile și completarile ulterioare) si politicilor comerciale ale producatorilor.

1.2. Toate bunurile comercializate de catre GOHUB, cu exceptia bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

1.3. In cazul bunurilor vandute si livrate de GOHUB, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre GOHUB.

1.4. Pentru Bunurile din Comanda care beneficiaza de garantie in baza certificatelor de garantie emise de catre GOHUB, GOHUB va transmite Cumparatorului certificatul de garantie tiparit si trimis prin colet odata cu Comanda Cumparatorului sau in format electronic, prin adaugarea certificatului de garantie aferent Bunului in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica (e-mail), la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

1.5. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau de pe www.gohub.ro , va detine o evidenta a certificatelor de garantie emise de GOHUB, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: service@gohub.ro .

1.6. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa service@gohub.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

1.7. In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre GOHUB, iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Bun nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Bun resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui Bun resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.

1.8. Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de GOHUB.ro, conform Legii 449/2003. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul a adus la cunostinata Vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul Vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

1.9. Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

1.10. Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.

1.11. Garantia nu acopera daunele provocate de folosirea necorespunzatoare a produsului, neglijenta, accidente, contact cu suprafete abrazive, expunere la temperaturi extreme sau daune provocate prin transport ori uzura prin folosire, deteriorari asupra materialului (zgarieturi, taieturi), rezultate din utilizarea obișnuita a produsului, montaj neconform cu instructiunile oferite, greseli de intretinere, depozitare și manipulare incorecta, modificari aduse starii initiale a produsului, deteriorari mecanice, termice, chimice, plastice, ca urmare a incendiilor, accidentelor, vibratiilor etc.

1.12. In privinta foliilor de protectie pentru telefoane in cazul in care consumatorul are o problema dupa aplicarea foliei, furnizorul va solicita fotografii sau filmari video pentru a intelege mai bine situația aparuta.

1.13. Pentru solutionarea garantiilor, furnizorul va solicita urmatoarele documente de la consumator:

  • copie dupa factura fiscala care sa ateste achizitia produsului;
  • copie dupa certificatul de garanție.

1.14. Certificatul de garanție este emis intr-un singur exemplar. Pierderea certificatului de garantie duce implicit la pierderea garanției. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garantie.

1.15. In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport corespunzatoare.

1.16. Vanzatorul declara pe propria raspundere ca produsele comercializate prin magazinul online www.gohub.ro respecta cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului, in conformitate cu prevederile HG 1022/2002 si HG 457/2003.

1.17. Lipsa certificatului de garanție, facturii fiscale si/sau a neconformitatii produselor trebuie semnalate in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa service@gohub.ro . Orice sesizare ulterioara receptionarii produsului nu va fi luata in considerare.

1.18. Cumparatorului i se garanteaza ca in cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul va fi reparat gratuit.

1.19. Produsele pot avea in componenta subansamble electronice si mecanisme delicate ce necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, exploatare, intretinere si reparatie prevazute in Manualul de Utilizare.

1.20. Situatii care duc la iesirea din garantie a produsului si anularea acesteia:

- Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in Manualul de Utilizare sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania.

1.21. Clientului i se va aloca un numar de Suport Tehnic pentru produsul adus in garantie si in termen de 48 de ore i se va aduce la cunostinta constatarea departamentului tehnic referitoare la defectul reclamat, urmand ca acesta sa fie solutionat in termenul legal.

1.22. Orice produs sau piesa ce a fost inlocuit(a) devin(e) proprietatea importatorului.

1.23. Pentru produsele aflate in garantie, orice problema de service se va remedia in termen de maxim 15 zile de la receptia produsului. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot remedia defectele reclamate in perioada precizata iar clientul nu este dispus sa astepte pana in momentul in care reparatia va fi posibila, atunci se va returna valoarea actualizata a produsului respectiv sau se va propune clientului o alta solutie tehnica pentru rezolvarea litigiului.

1.24. Daca produsul defect, aflat in perioada de garantie, nu poate fi reparat sau durata de reparatie depaseste 15 zile, la cererea clientului, va fi inlocuit de Vanzator cu un echipament similar din punct de vedere functional. In caz contrar se va restitui contravaloarea actualizata a produsului.1.

1.25. Termenul de garantie al produsului se prelungeste cu timpul scurs de la data la care clientul a reclamat defectarea produsului si pana la data repunerii acestuia in stare de functionare.

1.26. Vanzatorul nu este raspunzator de eventualele probleme de compatibilitate cu accesoriile achizitonate de la alte firme.

1.27. Defectiunile datorate aplicatiilor software ale clientului nu fac obiectul Certificatului de Garantie si reprezinta nerespectarea Termenilor si Conditiilor www.gohub.ro .

1.28. Datorita procesului de fabricatie al LCD-urilor, nu se poate garanta functionarea tuturor pixelilor. Fac obiectul garantiei LCD-urile care prezinta mai multi pixeli lipsa decat standardul acceptat de catre fabricant (ISO13406-2).

1.29. Garantia nu da dreptul la despagubiri si este valabila doar pe teritoriul Romaniei.

1.30 Pentru produsele expediate prin curierat rapid, cumparatorii iau la cunostinta conditiile prezentei garantii in momentul lansarii online a comenzi pe site-ul www.gohub.ro prin acceptarea Termenilor si Conditiilorinainte de finalizarea comenzii.

1.31. Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.

1.32. Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • depanarea / reparatia produsului;
  • inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
  • inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
  • returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;

1.33. Responsabilitatile clientului:

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  • numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

2. PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR IN GARANTIE

La aducerea / expedierea produsului pentru garantie te rugam sa notezi pe scrisoarea de transport (AWB) mentiunea "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si, optional, o copie a certificatului de garantie emis de GOHUB.ro care insoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.

Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 62, Ap. 2, Targu Mures, Judet Mures.

3. DEPARTAMENTUL DE SERVICE

Programul de lucru cu publicul al departamentului de service este:

  • Luni - Vineri: 10:00 - 18:00

In cazul in care optati pentru expedierea printr-o firma de curierat rapid puteti apela la Cargus (telefon: Bucuresti: 021 - 9330 / Provincie: 021 - 9282) si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de GOHUB.ro (S.C. GOHUB SHOP S.R.L.). Este foarte IMPORTANT sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) "IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina GOHUB.ro (S.C. GOHUB SHOP S.R.L.); expedierea se poate face prin intermediul firmei de curierat Cargus. In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

4. MENTIUNI IMPORTANTE

Pierderea certificatului de garantie emis de producator / importator, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei. In cazul in care nu ai primit alaturat facturii sau pe email certificatul de garantie aferent acesteia emis de GOHUB.ro il poti solicita oricând la adresa: service@gohub.ro .

Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca intruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie, completand formularul de service mentionat in link-ul de mai jos . Totodata, pentru orice nelamurire / problema in legatura cu acordarea garantiei nu ezitati sa contactati Departamentul de Garantii si service GOHUB.ro in scris la adresa: service@gohub.ro .

Formularul de service poate fi completat AICI.

Dupa inregistrarea cererii de service puteti trimite produsul prin curier rapid (Cargus) cu plata transportului in sarcina GOHUB SHOP SRL.

Va multumim !

 

Echipa GOHUB.

service@gohub.ro