No products
Prices are tax included
Accesul la utilizarea acestui site si la cumpararea produselor si a serviciilor prin intermediul acestui site sunt supuse unor termeni si conditii. Prin utilizarea serviciilor oferite de catre compania GOHUB SHOP SRL, va declarati de acord cu aceste conditii, care pot fi actualizate si modificate fara un anunt prealabil.
Trebuie sa verificati aceasta pagina periodic pentru a lua cunostinta de modificarile care pot fi fost aduse acestui document.
Accesul la acest site este permis pe o perioada nedeterminata. Ne rezervam dreptul de a retrage sau de a modifica serviciile oferite fara preaviz. GOHUB SHOP SRL nu va fi raspunzator in cazul in care din orice motiv, acest site este indisponibil la un moment dat sau pentru o perioada nedefinita.
2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
2.4. Documentul și informațiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.
2.5. Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul GOHUB.ro, cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societate GOHUB SHOP SRL - administrator site, respectiv prin telefon sau email.
2.6. Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.
2.7. Dupa plasarea comenzii, pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda consumatorului/cumparatorului, fara o notificare prealabila, iar acesta va primi inapoi banii incasati de societatea GOHUB SHOP SRL, in termen de 7 zile. Totodata, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc.
2.8. Livrarea produselor se poate face intr-un interval de minim de 2 ore si maxim 30 de zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de plata). Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi.
2.9. Produsele sunt disponibile in limita stocului.
3.1. Plasarea unei comenzi pentru achizitionarea unui produs se face sub rezerva acestor termeni si conditii. Expedierea produselor poate varia atat in functie de disponibilitatea produselor cat si de modalitatea de livrare aleasa. GOHUB SHOP SRL nu se face vinovata de orice intarziere rezultata din cauza serviciului postal sau a unor situatii de forta majora. Va rugam sa consultati sectiunea “Livrarea comenzilor” pentru informatii suplimentare.
3.2. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator. Pentru motive justificate SC GOHUB SHOP SRL isi rezerva dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitătii Clientului/Cumparatorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel SC GOHUB SHOP SRL. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clienții al SC GOHUB SHOP SRL pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
3.3. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de Bunuri si/sau Servicii sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vor fi excluse din Site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.4. SC GOHUB SHOP SRL poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care SC GOHUB SHOP SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electornice afisat pe site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii SC GOHUB SHOP SRL.
3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
3.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.9. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a GOHUB, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
5.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de GOHUB, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al GOHUB asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al GOHUB.
5.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre GOHUB si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea GOHUB cu referire la acel Continut.
5.4. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
5.5. In cazul in care GOHUB confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea GOHUB pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
5.6. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea GOHUB si/sau al angajatului/prepusului GOHUB care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
6.1. Desi toate detaliile, descrierile si preturile produselor noastre care apar pe acest website sunt in continuu actualizate si verificate pentru a fi corecte, pot aparea uneori erori.
6.2. Preturile se pot schimba in orice moment, dar modificarile nu vor afecta contractele stabilite prin email-ul de confirmare a expedierii produselor.
6.3. Daca vom descoperi o eroare in pretul oricarui produs pe care l-ati comandat, va vom informa de acest lucru cat mai curand posibil si va vom oferi posibilitatea de a reconfirma comanda la pretul corect sau anularea acesteia.
6.4. Daca nu putem sa va contactam vom considera comanda dumneavoastra ca fiind anulata. Daca ati platit deja pentru produse desi noi am considerat comanada anulata, veti primi inapoi o rambursare completa.
6.5. GOHUB SHOP SRL a depus toate eforturile pentru a asigura un sistem de cumparare online sigur si securizat. De aceea, nu se va face responsabila pentru utilizarea frauduloasa pe site a unui card de credit pierdut insa va asista compania dumneavoastra de credit daca este necesar in cazul in care au fost raportate fraude.
6.6. Pretul produselor include TVA. Costurile de livrare vor fi costuri aditionale; aceste taxe suplimentare sunt afisate clar in factura, in cazul in care se aplica.
6.7. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizării Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
6.8. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
6.9. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situație in care este necesara contactarea Cumparatorului.
6.10. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligație ulterioara a vreunei parți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
-neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
-invalidarea tranzacției de catre procesatorul de carduri agreat de SC GOHUB SHOP SRL, in cazul platii online;
-datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
6.11. Returnarea produselor se supune legilor aflate în vigoare, precum și unei politici propri de returnare în unele cazuri.
6.12. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul în care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.
6.13. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea urma online procedura de retur ce se regaseste la adresa http://www.gohub.ro/ro/content/8-retur-produse dupa accesarea contului personal. Toate detaliile despre returnare se regasesc pe pagina dedicata : http://www.gohub.ro/ro/content/8-retur-produse .
6.14. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
6.14.1. pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
6.14.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Card bancar-> prin virament bancar;
6.14.3. pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
6.15. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.
6.16. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
6.17. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
6.17.1. “in stoc” – Bunul este disponibil in stocul GOHUB
6.17.2. “mai putin de 3 produse in stoc !” - avem mai putin de 3 bucati in stocul GOHUB
6.17.3. “in stoc furnizor” – Bunul nu este disponibil in stocul GOHUB. Daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “in stoc furnizor”, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta in cel mai scurt timp ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
6.17.4. “la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul GOHUB si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
6.17.5. “precomanda” – Bunul nu este disponibil in stocul GOHUB si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
6.17.6. “stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stocul GOHUB
6.17.7. “momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.
7.1. GOHUB.ro (administrat de SC GOHUB SHOP SRL) si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor.
7.2. In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, GOHUB.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila.
7.3. GOHUB SHOP S.R.L. face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, GOHUB SHOP SRL are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.
7.4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:
- preturile afisate pe site-ul GOHUB.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
- produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc;
- tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului;
- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe site sunt incomplete si/sau incorecte;
8.1. Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
8.2. Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
8.3. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului și recomandam utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
8.4 Definitia contractului de vanzare: orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
8.5. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
8.6. Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire, interventii neautorizate, lipsa sigiliului, sigiliu deteriorat, etc. In cazul foliilor de protectie, in momentul indepartarii sigiliului se pierde dreptul la retur.
8.7. Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
8.8. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
8.9. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele primite (factura, certificate de garanție, instructiuni de utilizare, etc.) chiar si atunci cand returnarea ii este imputabila furnizorului: produse gresit ambalate, produse gresit livrate sau produse cu defecte de fabricatie.
8.10. Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
8.11. Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
8.12. Livrarea comenzilor se face prin curier rapid, costul este de 15.00 Lei indiferent de adresa cumparatorului. In cazul de retur, costurile de livrare pentru comenzile expediate la nivel național prin curier rapid nu se ramburseaza.
8.13. Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. De exemplu in cazul foliilor de protectie, consumatorul ar trebui sa poziționeze folia peste ecranul dispozitivului fara a indeparta sigiliul. Astfel, consumatorul isi poate forma o idee despre produsul achizitionat.
8.14.Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii GOHUB.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. GOHUB.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.
8.15.Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
a. Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate)
b. Consumabile (acumulatori, baterii, incarcatoare, cartuse imprimanta, folii de protectie)
c. Produsele pentru ingrijire personala, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igiena intima si produsele pentru igiena dentara pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
d. Extensii de garantii etc.
e. CD-uri desigilate
f. Poti returna anvelopele, jantele, produsele de electrica auto, cele de intretinere & cosmetic auto daca nu le-ai folosit, insotite de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate
g. Casti intraauriculare
h. Saltelele, decoratiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate sau nu au fost indepartate etichetele acestora
i. Asigurarile auto
j. Jucariile produsele pentru copii & bebe si produse pentru gravide se pot returna doar sigilate
k. Cartile care prezinta urme de utilizare
l. Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate (in aceasta categorie intra si sistemele Diaxxa si cele asamblate la cerere)
8.16. Produsele comandate online sau telefonic care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie).
8.17. Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar, pe care trebuie sa il comunicati in momentul parcurgerii procedurii „Retur de marfa”.
8.18. Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la firma de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
8.19. Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea.
8.20. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
8.21. Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza GOHUB SHOP S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin parcurgerea procedurii „Retur de marfa”, procedura descrisa mai jos. Consumatorul are la dispoziţie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a completa formularul de retur. Dupa trimiterea formularului de retur, consumatorul are la dispoziţie 14 zile calendaristice sa trimita produsele inapoi.
a. Obligatiile care revin GOHUB SHOP S.R.L.
Va rambursa contravaloarea produselor in maximum 14 zile calendaristice calculate din momentul in care consumatorul trimite formularul de retur. Suma rambursata nu va include costurile de livrare pentru comenzile expediate la nivel national. Termenul de rambursare este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face exclusiv prin transfer in contul bancar transmis prin parcurgerea procedurii „Retur de marfa”).
b. Obligaţiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate GOHUB SHOP S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
8.22. Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
a. Produsul livrat nu corespunde asteptarilor. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact si documentele care l-au insotit). In acest caz, conform O.U.G. 34/2014, art 14, alin. 2, costurile aferente taxei de livrare pentru retur sunt in responsabilitatea consumatorului.
b. Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
c. Produse livrate/ambalate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. In acest caz, costurile de transport pentru retur sunt suportate de catre noi.
Mentiune:
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
9.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
9.1.1. contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
9.1.2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
9.1.3. furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
9.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
9.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
9.1.6. furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
9.1.7. contractele in cazul carora Cumparatorul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
9.1.8. furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
9.1.9. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
Iti respectam confidetialitatea
10.1. Noi respectam cu strictete confidentialitatea datelor dumneavoastra si ne angajam sa nu transmitem datele personale ale clientilor catre terti cu exceptia stabilirii contactului incheiat care presupune actiuni precum: livrarea unui produs catre adresa specificata, verificarea efectuarii platilor si alte controale de securitate. De asemenea, aceste date vor fi folosite cu consimtamantul tau pentru informari comerciale legate de produsele si serviciile pe care le oferim prin acest magazin.
10.2. Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii dumneavoastra privind situatia contului de pe GOHUB.ro, privind evolutia si starea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite. GOHUB.ro poate notifica utilizatorii privind ofertele curente prin newsletterul saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.
10.3. Nu promovam SPAM-ul
10.4. Nu furnizam adresa dumneavoastra de e-mail unor terti (persoane fizice sau juridice), nu comercializam, nu oferim, nu facem schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulgam adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul GOHUB.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date. De asemenea, daca utilizatorii nu mai doresc sa primeasca newsletterul, se pot dezabona oricand utilizand linkul din footer-ul newsletterulului GOHUB primit prin email.
Securitatea datelor
10.5. In cursul procedurii de inregistrare, va alegeti un nume de cont si o parola. Sunteti singurul responsabil pentru pastrarea caracterului confidential al contului dumneavoastra, precum si a parolei si al tuturor actiunilor pasibile de a fi executate in contul si/sau cu parola dumneavoastra. Va angajati sa informati imediat GOHUB SHOP SRL cu privire la orice utilizare neautorizata a contului si/sau parolei dumneavoastra, precum si sa va asigurati ca va deconectati la iesirea din fiecare sesiune.
10.6. Daca consideram ca este necesara o schimbare a regulilor de confidentialitate, vom publica respectivele modificari in aceasta pagina pentru a va informa cu privire la tipurile de informatii pe care le colectam si modul in care le utilizam.
10.7. GOHUB va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
10.8. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
10.9. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. GOHUB nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
10.10. Prin inscrierea in baza de date a GOHUB, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai GOHUB: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care GOHUB poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor, etc.
11.1. Newsletterele GOHUB sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați si agreați de GOHUB. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
11.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.
Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment:
11.2.1. prin contactarea GOHUB in acest sens.
11.2.2. prin modificarea setarilor din Contul de client la sectiunea “Informatiile personale”.
11.2.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.
11.3 Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
12.1. Preturile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora. Pentru produse care se aduc pe baza de comanda speciala, se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.
12.2. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne rezervam dreptul de a anula comenzile care contin aceste produse si de a anunta clientii, in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta.
12.3. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor disponibile (imagini statice / imagini dinamice / prezentari multimedia / detalii tehnice / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
12.4. Stocul produselor si timpul estimativ de livrare afișate pe site-ul GOHUB.ro au titlu informativ si, din motive logistice, nu reprezinta o garantie la plasarea unei comenzi.
12.5. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului GOHUB.ro includ TVA conform legislatiei in vigoare.
12.6. Pretul, modalitatea de plata și termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligația Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
12.7. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce conține Bunuri si/sau Servicii vandute de GOHUB, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
12.8. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
12.9. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va deține o evidenta a facturilor emise de GOHUB, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
12.10. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre GOHUB in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail menționata in Contul sau.
12.11. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: sesizari@gohub.ro .
12.12 Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile GOHUB si nici nu vor fi stocate de catre de GOHUB sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
12.13. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.
12.14. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
13.1 Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
13.2 Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
13.3 Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
Pentru mai multe informatii in legatura cu livrarea bunurilor te rugam sa consulti pagina dedicata: http://www.gohub.ro/ro/content/1-livrarea-comenzilor
Termenele de livrare afisate pe site sunt orientative si se aplica doar in cazul comenzilor confirmate, daca nu s-a convenit alt termen impreuna cu clientul.
14.1. Produsele cumparate prin intermediul site-ului GOHUB.ro cu exceptia bunurilor resigilate, sunt noi, in ambalaje originale și beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile și completarile ulterioare) si politicilor comerciale ale producatorilor.
14.2. Toate bunurile comercializate de catre GOHUB, cu exceptia bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
14.3. In cazul bunurilor vandute si livrate de GOHUB, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre GOHUB.
14.4. Pentru Bunurile din Comanda care beneficiaza de garantie in baza certificatelor de garantie emise de catre GOHUB, GOHUB va transmite Cumparatorului aceste certificate de garantie exclusiv in format electronic, prin adaugarea certificatului de garantie aferent Bunului in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
14.5. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau de pe www.gohub.ro , va detine o evidenta a certificatelor de garantie emise de GOHUB, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: service@gohub.ro .
14.6. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa service@gohub.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
14.7. In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre GOHUB, iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Bun nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Bun resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui Bun resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.
14.8. Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului, conform Legii 449/2003. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinata vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
14.9. Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.
14.10. Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.
14.11. Garantia nu acopera daunele provocate de folosirea necorespunzatoare a produsului, neglijenta, accidente, contact cu suprafete abrazive, expunere la temperaturi extreme sau daune provocate prin transport ori uzura prin folosire, deteriorari asupra materialului (zgarieturi, taieturi), rezultate din utilizarea obișnuita a produsului, montaj neconform cu instructiunile oferite, greseli de intretinere, depozitare și manipulare incorecta, modificari aduse starii initiale a produsului, deteriorari mecanice, termice, chimice, plastice, ca urmare a incendiilor, accidentelor, vibratiilor etc.
14.12. In cazul in care consumatorul are o problema dupa aplicarea foliei, furnizorul va solicita fotografii sau filmari video pentru a intelege mai bine situația aparuta.
14.13. Pentru solutionarea garantiilor, furnizorul va solicita urmatoarele documente de la consumator:
- copie dupa factura fiscala care sa ateste achizitia produsului;
- copie dupa certificatul de garanție.
14.14. Certificatul de garanție este emis intr-un singur exemplar. Pierderea certificatului de garantie duce implicit la pierderea garanției. Nu se pot elibera duplicate pentru certificatul de garantie.
14.15. In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport corespunzatoare.
14.16. Vanzatorul declara pe propria raspundere ca produsele comercializate prin magazinul online gohub.ro respecta cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului, in conformitate cu prevederile HG 1022/2002 si HG 457/2003.
14.17. Lipsa certificatului de garanție, facturii fiscale si/sau a neconformitatii produselor trebuie semnalate in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa service@gohub.ro . Orice sesizare ulterioara receptionarii produsului nu va fi luata in considerare.
14.18. Cumparatorului i se garanteaza ca in cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul va fi reparat gratuit.
14.19. Produsele pot avea in componenta subansamble electronice si mecanisme delicate ce necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, exploatare, intretinere si reparatie prevazute in Manualul de Utilizare.
14.20. Situatii care duc la iesirea din garantie a produsului si anularea acesteia:
- Nerespectarea conditiilor prevazute la punctul 12.20
- Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in Manualul de Utilizare sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania.
14.21. Clientului i se va aloca un numar de Suport Tehnic pentru produsul adus in garantie si in termen de 48 de ore i se va aduce la cunostinta constatarea departamentului tehnic referitoare la defectul reclamat, urmand ca acesta sa fie solutionat in termenul legal.
14.22. Orice produs sau piesa ce a fost inlocuit(a) devin(e) proprietatea importatorului.
14.23. Pentru produsele aflate in garantie, orice problema de service se va remedia in termen de maxim 15 zile de la receptia produsului. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot remedia defectele reclamate in perioada precizata iar clientul nu este dispus sa astepte pana in momentul in care reparatia va fi posibila, atunci se va returna valoarea actualizata a produsului respectiv sau se va propune clientului o alta solutie tehnica pentru rezolvarea litigiului.
14.24. Daca produsul defect, aflat in perioada de garantie, nu poate fi reparat sau durata de reparatie depaseste 15 zile, la cererea clientului, va fi inlocuit de VANZATOR cu un echipament similar din punct de vedere functional. In caz contrar se va restitui contravaloarea actualizata a produsului.
14.25. Termenul de garantie al produsului se prelungeste cu timpul scurs de la data la care clientul a reclamat defectarea produsului si pana la data repunerii acestuia in stare de functionare.
14.26. Vanzatorul nu este raspunzator de eventualele probleme de compatibilitate cu accesoriile achizitonate de la alte firme.
14.27. Defectiunile datorate aplicatiilor software ale clientului nu fac obiectul Certificatului de Garantie si reprezinta nerespectarea Termenilor si Conditiilor www.gohub.ro .
14.28. Datorita procesului de fabricatie al LCD-urilor, nu se poate garanta functionarea tuturor pixelilor. Fac obiectul garantiei LCD-urile care prezinta mai multi pixeli lipsa decat standardul acceptat de catre fabricant (ISO13406-2).
14.29. Garantia nu da dreptul la despagubiri si este valabila doar pe teritoriul Romaniei.
14.30 Pentru produsele expediate prin curierat rapid, cumparatorii iau la cunostinta conditiile prezentei garantii in momentul lansarii online a comenzi pe site-ul www.gohub.roprin acceptarea Termenilor si Conditiilorinainte de finalizarea comenzii.
14.31. Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 10 - 90 zile.
14.32. Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
- depanarea / reparatia produsului;
- inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
- inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
- returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;
14.33. Responsabilitatile clientului:
Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
- numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
- sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
- produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
- incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
16.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
16.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
16.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
16.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
16.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre GOHUB, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
17.1. Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
17.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review / Comentariu / Intrebare / Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
17.3. Fiecare Utilizator / Client / Cumparator, in momentul inscrierii de Review / Comentariu / Intrebare / Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
- sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
- sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
- sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator / Client / Cumparator;
- sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;
- sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
- sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
- sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
- sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
- sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri / Comentarii / Intrebari / Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
- sa nu utilizeze Review-ul / Comentariul / Intrebarea / Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
17.4. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul / Clientul / Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.
Utilizatorii / Clientii / Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:
- fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
- fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana / un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
- fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
- fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.
17.5. Cand un Review / Comentariu / Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator / Client / Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
17.6. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului / Clientului / Cumparatorului de a inscrie Review-uri / Comentarii / Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.
Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul Site-ului: http://www.gohub.ro/ro/contact . Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.
18.2. Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificata si completata, SC GOHUB SHOP SRL are obligația de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.
18.3. Scopul colectarii datelor este:
- informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea Comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda, la Bunurile si sau serviciile achizitionate,
- trimiterea de Newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS)
- de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului/Cumparatorului.
18.4. Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a GOHUB, si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus la punctul 18.3.
18.5. Prin citirea Documentului ati luat la cunoștinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
18.6. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate și expediate la adresa: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 63, ap. 2 Cod postal 540014 localitatea Tirgu Mures judet Mures, in atenția SC GOHUB SHOP SRL, va puteți exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu procesate.
18.7. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 63, ap. 2 Cod postal 540014 localitatea Tirgu Mures judet Mures, in atentia SC GOHUB SHOP SRL, va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:
18.7.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;
18.7.2. transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
18.7.3. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
18.8. De asemenea, SC GOHUB SHOP SRL poate furniza datele Cumparatorului cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii, furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si Serviciilor noastre, asiguratori.
18.9. Informațiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instanțele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
19.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
19.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre GOHUB si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Tirgu Mures.
Codurile de discount pentru cont - coduri de reducere pot fi oferite pentru titularii de cont; aceste coduri sunt oferite pentru anumite conturi deci pot fi aplicate numai pentru achizitiile efectuate cu acel cont.
Coduri promotionale cu discount – Periodic putem oferi codurile promotionale cu discount care se pot aplica pentru orice produs sau doar pentru anumite achizitii care vor fi mentionate.
Aceste coduri nu se pot schimba pentru bani si pot fi folosite doar o data pe tranzactie. De asemenea nu pot fi folosite in conjunctie cu orice alt voucher sau cod de reducere. Reduceri si codurile promotionale cu discount oferite de site-ul sunt valabile numai pentru utilizarea ca parte a unei achizitii efectuate prin intermediul site-ului.
Daca returnati un produs care a fost achizitionat cu un cod promotional va vom returna pretul integral al acelui produs mai putin valoarea codului utilizat.
Conditiile de utilizare legate de orice cod de reducere vor fi specificate in momentul emiterii.
Din cand in cand vom organiza concursuri cu premii care vor fi supuse unor Termeni si Conditii care vor fi mentionate la momentul lansarii.
SC GOHUB SHOP SRL isi rezerva dreptul de a modifica oricand termenii prezentului acord, in conformitate cu legislatia romana in vigoare, fara nicio formalitate si fara preaviz. Modificările vor fi afisate in aceasta pagina si vor avea efect imediat. Accesul in Website implica faptul ca dumneavoastra ati luat la cunostinta si v-ati dat acordul asupra noilor termeni.
SC GOHUB SHOP SRL isi rezerva dreptul de a modifica oricand Website-ul, structura si arhitectura acestuia sau elementele de design, fara nicio formalitate si fara notificare prealabila.
In momentul efectuarii unei comenzi on-line lansate catre www.gohub.ro , clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mai sus mentionate.
Va multumim !
Echipa GOHUB.
COMPANIE
SC GOHUB SHOP SRL
Str. Tudor Vladimirescu, nr. 63, ap. 2 Cod postal 540014
Tirgu Mures, Judet MURES
CUI: 32353035; Atribut fiscal: RO
Registrul Comertului: J26/1053/2013
Banca Transilvania, Sucursala TARGU-MURES
Cod IBAN: RO57BTRLRONCRT0250928901
Telefon: 0759-057588
Informatii: info@gohub.ro
Garantii si service: service@gohub.ro
Retur produse: retur@gohub.ro